Politica de retur

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

Conform OUG 34/2014, clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea niciunui motiv.

  1. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa mentionata in pagina de contact, prin orice curier rapid doriti insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).
  2. Costul aferent transportului coletului de retur va fi platit de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
  3. In colet se vor afla produsul/produsele returnate si toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
  4. Coletul trebuie trimis la sediul nostru in maxim 14 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
  5. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 de zile trec de la ultima care a fost primita).

Acordam o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza pentru calitatea acestora. Clientii nostri vor avea tot suportul necesar in cazul dorintei de returnare a unui produs.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare